info@cupcake.com.ua

(067) 114 21 34

Залишити заявку

Топ-5 улюблених солодощів 90-х

сладости 90-ых

Лихі 90-ті стали найсолодшій епохою для багатьох пострадянських країн, адже на полицях з’явилися довгоочікувані імпортні солодощі, від яких неможливо було відвести очей. Яскраві фантики, незвичайні смаки – на деякий час вони геть заткнули за пояс домашні торти і покупні тістечка. Давайте трохи поностальгіруем і згадаємо, як було смачно і цікаво в 90-их.

 

Улюблені турецькі підробки

Після спекотних телевізійних реклам легендарних батончиків, дітям 90-их в солодких снах снилися не рожеві слоники, а гори “Марсів”, “Снікерсів” і “Баунті” . На жаль, але такі солодощі на ті мірка стояли цілий статок і не кожен міг дозволити побалувати себе такою смачною екзотикою. Але незабаром з’явилася альтернатива. Шоколадна смачна турецька альтернатива.

На перший погляд відрізнити добре зроблений турецька аналог від “елітного” батончика було дуже складно – дизайн упаковки, кольору, шрифти і навіть назва були максимально адаптовані до оригіналу. Тільки найзіркіші могли запідозрити підступ. Могли, але не дуже-то і хотіли. Адже смачно ж!

Турецькі кондитери також виробляли і свою шоколадну продукцію – досить смачну і недорогу, що забезпечувало стабільні прибутки. Але в середині 90-их підприємливі турки вирішили смухлевать з інгредієнтами і дуже швидко втратили колишньої попит. Так закінчилася епоха достатку турецького шоколаду.

 

Солодкі гудзики

Ще одним об’єктом мрій ласунів були різнокольорові драже “M& M’s” . Але їм також довелося шукати альтернативу. І тут допомога прийшла звідки не чекали. У Литві почали виробляти “Bonibon”.

По суті це були ті ж шоколадні гудзики різних кольорів, але упаковані в паперовий тубус. На кришечці “Бонібона” були намальовані латинські букви і при бажанні і наполегливості можна було зібрати цілий алфавіт.

 

Шоколадний батончик мрії

Повітряний, що тане в роті, перший пористий шоколад на просторах колишнього СРСР – батончик “Wispa” завоював любов безлічі малюків і дорослих. Кріейтори того часу не скупилися в слоганах (якщо хочете дізнатися більше як тоді працював “креативний клас”, почитайте “Generation« П »” Пелевіна – точно не пошкодуєте). Спочатку це було: “Роби все, що тобі подобається разом з Wispa”, трохи пізніше масштаб зріс і з’явилося “Ласкаво просимо в світ Wispa! Світ краси, романтики і щастя “.

Надмірний пафос такої реклами пародіював хто тільки міг. Але конкуренція зростала і на початку нульових батончик “Wispa” спіткала доля більшості солодких легенд 90-их – через малий попит їх зняли з виробництва.

 

Цукерки-жуйки

Ще один шедевр реклами належить популярної навіть зараз німецької жувальної цукерці “Mamba” . Слоган “Усі люблять” Мамбу “. І Сергій теж! “- щодня крутився в головах тих, хто ріс в 90-ті в пострадянських країнах.

“Mamba” – була приємним парадоксом, адже це і цукерка і жуйка, а мама завжди казала, що жуйку їсти не можна. Сама смакота передбачала шість невеликих цукерочок в пачці з різними смаками. Діти намагалися скоріше з’їсти все, щоб не довелося ділиться таким “делікатесом”.

Значним плюсом і секрети тривалої популярності “Mamba” є яскравий смак в поєднанні з натуральним складом. У цій цукерці немає інгредієнтів тваринного походження, за що її полюбили навіть вегетаріанці.


М’ятне насолоду

Ще один солодкий привіт з 90-х – це голландські “цукерки з натуральної м’яти для свіжого дихання” “Mentos” . На вигляд вони підозріло нагадували про такий рідний і звичної аскорбинке, але було купа “але” – по-перше, сильний присмак м’яти, по-друге, не дивлячись на це вони солодкі. По-третє, ніколи не змішуйте їх з колою. Звичайно ж цього ніхто не послухав і в результаті навіть з’явився “народний” метод прочищення труб у ванній за допомогою цих двох елементів. Ну і звичайно ж шедевральні реклами “Mentos” – свіже рішення “пам’ятають напевно все.

Зараз, в епоху, коли отримати п’ятиярусний торт на замовлення можна одним клацанням миші, а у всіляких кафешках купа різноманітних капкейков, профитролей і інших радощів життя, таким вже нікого не здивуєш – але згадати-то дуже приємно.

Коментарі закриті.

НЕ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ?
ПРОСТО НАПИШІТЬ СВОЇ КОНТАКТИ І МИ НАДАМО ВАМ ПРОФЕСІЙНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ